Friday 18 December 2015

Rombongan Pengantin pihak lelaki (adik ipar)

Assalamualaikum..

maaf aku lambat sikit update entry kali ni.. actually kenduri rombongan belah pihak lelaki (adik ipar) pada hari ahad lepas 13 Disember 2015 .. so disebabkan tiada ruangan masa nak mengarang cita... aku cita laa hari ni...

okay macam biasa.. belah kitaorang dah settle minggu2 lepas.. so minggu ni kami sekeluarga rilekss jeakkkk... just pagi tu.. adik aku awal-awal jam 9.00 pagi da gerak ke butik pengantin untuk dimakeupkan sekali lagi dan dilukiskan henna ...

sebelum bertolak.. bergambaq sat

dia habis makeup dalam pukul 11.30 pagi.. husband dia pun datang sekali untuk tunggu semua rombongan pihak pengantin perempuan untuk pergi ke rumah majlis di Juru.. (dekat jerkk)
lebih kurang 10 buah kereta berkumpul di Stadium Batu Kawan , dan mula bergerak dalam jam 1.00 tengahari...

so dalam pukul 1.30 tengahari kitaorang semua pun sampai.. kami disambut di pihak lelaki .. dan dari pihak keluarga .. mak ayah aku.. serta AKU disuruh duduk dimeja makan dengan pengantin . ecehhhh aku malu weyhhh nak makan depan tu hakhak.. tapi last-last habis jugak . lapar katakan hehehe.. malu hilang..

masa makan di meja makan pengantin ....

bergambar habis time makan pun...hahaha... (aku pendekkan cita)
dah settle makan.. kitaorang pergi bergambar di Pelamin plak.. whoaaa.. belah sini tema dia Purple ..so ber-purple lah kita yehhh.. bergambar belah pihak keluarga kami lah... belah mak, belah ayah.. semua ada.. jangan risau... camera-man (photographer) dyowang ada.. hahaha.. tak lupa jugak pakai camera henpon yang tak berapa nak canggih sangat ..

aku dan adik aku serta adik ipaq ..

bergambar kali ni tak kelam kabut sangat ...sebab masa tu tetamu da kurang.. so boleh rileks2 je.. ta macam kenduri belah kami... ramai gila baq ang bila pikir balik.. semua jadi cacamerba haha.
apa pun benda da settle.. jangan ingat lagi :)

oklah ... itu jelahh cita aku kali ni... Alhamdulillah selesai sudah kedua-dua belah pihak ..
now tunggu turn aku jelah keyhhhhh... InshaaAllah.. Amin...



No comments:

Post a Comment