Monday 25 January 2016

jadi model Make Up kak Ieta

Assalamualaikum ...

hari ni hari ramai orang cuti sempena hari Thaipusam .. tapi aku tak cuti pun.. maklum lah kerja kilang .. mana lah kilang aku ni nak amik cuti nya ..

yang aku nak cerita ni psal kisah semalam.. jdi model untuk kelas Make up kak Ieta (owner butik Q boutique) actually da lama da kak ni panggei turn aku jdi model kelas makeup dia.. tapi baru semalam aku free na join ehehe.. sapa tanak kan dimake up kan oleh MUA ... hehe tambah aku memang suka kan make up .. of course la aku suka ... kadang-kadang dimake up kan .. apa salahnya kan.. akak ni tinggal kawasan rumah aku je. so aku tumpang lah pegi sekali ..

kelas bermula jam 10.00 pagi lebih macam tu .. btw, akak ieta dia buat personal kelas je sebab customer yang nak belajar makeup kali ni seorang je.. yang lain ada hal sikit..

so bermula lah kak ieta buat demo make up kan muka aku bermula dari kening hingga lah habis .. panjang nih kalau aku cerita kan cara dia make up aku.. mau nak 1 jam lebih hehe ..

so aku share lah sikit kat korang yang sudi na tengok hasil make up dari tangan kak Ieta .. 
so mana tahu, lepas da tengok dia make up aku.. korang rasa nak jadikan dia MUA untuk korang pergi dinner ke.. pape event ke.. nikah ke ... sanding ke ye dokk ...

boleh la contact kak Ieta di talian (whatsApp ) +0125313997




ini la akak Ieta ... milik butik satu satunya yang berada di Bandar Tasek Mutiara, Simpang Ampat, Penang.


so.. sesiapa yang berminat nak make up service untuk event korang boleh la contact kak ieta, tanya harga sendiri kat dia keyh... murah2 jea :)




No comments:

Post a Comment