Wednesday 27 January 2016

Alhamdulillah. Happy Birthday to Me, I Am Officially 23!!!

Assalamualaikum .

yes ! ke yeah hahhha ..

makin tahun , makin tua aku.. makin meningkat umur .. yaa alhamdulillah aku da rasmi 23 tahun pada hari kemarin 27 jan 2016 . so ... mestilah aku tahun 1993
alhamdulillah Allah s.w.t masih memberi peluang aku untuk terus hidup sihat walafiat dengan tubuh badan yang baik sangat untuk menjalani hidup selama 23 tahun ini... :)

sekarang bila berada di alam makin nak dewasa ni.. (but i'm still a teenager) okeyhh .. not adult .. masih sama aktiviti hari birthday aku tada yang special nya . aku menjalani hari yang macam biasa .. no cake .. do not receive a present .. or any suprise ... tolong la jangan rancang nak baling aku dengan telur ke , tepung ke, manjerin ke... apa ka .. i don't like .. yess .. really dun like .. haha . senang kata aku ta penah kena baling dengan semua benda alah tu .. hehee .. (hope jangan ada macam tu)

yesterday, akak kilang dah bawak aku g tengok wayang cita ... tadaaa....

THE 5th WAVE

yaa .. cita tu .. habis kerja terus pergi tengok  ...(stop cakap pasal movie)

apa pun .. aku still lah dapat hadiah awal-awal lagi dari my Fav Man Love .. (hadiah apa .. secret keyh)

so.. aku nak thanks lah kat kengkawan yang wish birthday aku .. even through WhatsApp , inbox FB , comment FB and comment IG . thanks too much uolls .. sorry time birthday korang aku ta wish pun, but now, korang wish kat aku .. thanks :) aku akan wish balik nanti keyh hahahhaa .. inshaaAllah..

kebanyakkan dyowang wish berserta dengan doa "semoga cepat kawen" " panjang umur & murah rezeki " "terus maju dalam bidang yang diceburi" thanks sangat2 . doakan kan aku yang bebaik keyh .. amin .. 

nak tunjuk sikit lahhh beberapa yang wish through comment di FB aku nih ......



thanks yea semua ... :)



happy birthday to me !!!

No comments:

Post a Comment