Friday, 5 August 2016

Mengantuk

" ... hmm makan da kenyang sampai perut full dengan makanan... diet lah konon mula nya, dengar dyowang nak pergi mkan laksa Ruby kat Taman Sentul .. aku kalot jea na ikod.. pastu sambong kerja balik jdi mengantok, bukan hari ni jea, hari-hari kod mengantok... yang aku geram nya, bila kat ofis mengantuk, bila balik rumah landing atas katil tak rasa nak tido plak dah.. adehhhh.. masalah-masalah, sapa yang ada masalah sama macam aku ni? (angkat tangan)

nak kata tidur lambat, tak jugak... nak kata tada kerja.. ada ja ni haaa.... kerja menulis blog.. tpi still rasa mengantok.. sampai satu thap aku letak minyak cap kapak kat mata (jangan tiru aksi ini) bahaya~

mungkin aku kena balik rumah tido jea kod haha .

No comments:

Post a Comment